Tuesday, June 9, 2009

MY HAPPY FAMILY


FAMILY - aku sayang family aku sampai aku mati, walaupun aku ni jenis melawan tak bermaksud aku ni jahat, marah macam mane pun aku, aku tetap sayang kan family aku. terima kasih ayah mak sebab jaga saya dengan baik. syg the mustafa's so much. mak aku paling terbaik, die bagi segalanya yang termampu untuk memberi kesenangan kat aku. tak tau macam mane tak balas jasa mak aku. ayah aku ni jenis suke menasihat dan menegur, walaupun kritikannya agak menusuk hati tapi ak anggap tu sume mcm nasihat bila aku besar nanti. kakak hahah ini kelakar, sebab aku dengan die asyik gaduh lepas tu okay balik hahah. tapi kau garang tu paling aku menyampah tu.
hahaahah. adik(mira) hahah adik ku yang selalu aku marah walaupun die tak salah hahaha tapi dalam hati aku, aku tetap sayang die. adik(anis) walau macam mane kerenah die pun aku tetap kena sabar sebab die anak kesayang mak aku, nak marah salah tak marah pun salah hahah so 5-5 hahaha hahha ;)

No comments:

Post a Comment